Khamis, 30 Oktober 2014

ALFALFA COMPLEX JAMU MODEN




ALFALFA,WANITA,JAMU MODEN



wah !! macam seksi jee tajuk kan...

hehe 

haa nmpak tak lips tuh...

okay back to story jika anda seorang suami yang sedang mencari 

hadiah istimewa untuk cinta hati anda aka isteri tercinta...

ALFALFA COMPLEX adalah hadiah yang terbaik 

lagi istimewa bukan isteri je suami pon boleh turut serta sekali..

haa best tak ??

BESTLAA!!
ada dalam 2 size 330 tablet dan 700 tablet






alfalfa complex shaklee dihasilkan oleh Dr.Shaklee mengandungi sumber asli dari pohon Alfalfa yang tinggi kandungan klorofil dan nutrisinya untuk menyokong keseluruhan kesihatan. Alfalfa Complex yang matang sahaja akan dipilih untuk diproses. 
Akarnya tumbuh 20 kaki kedalam tanah untuk menyerap semua nutrisi yang diperlukan selepas itu baru diproses menjadi pil. Tolong  jangan keliru dengan Alfalfa Sprout yang berada di pasaran seperti dijual di kedai organic.

saya kongsikan disini 'keseksian ' ALFALFA DALAM RAHSIA KEWANITAAN ANDA

dah tak ade rahsianya daa.. 



  • merawat keputihan yang di alami oleh para wanita. Keputihan yang teruk boleh menjejaskan kebersihan kawasan miss'V' wanita dan lagi teruk andai keputihan tu mengeluarkan bau. 
  • merapatkan serta mengetatkan lagi miss 'V'. Rata-rata testimoni menyatakan kehebatan sebegitu. Si suami akan memuji-mujilaa si isteri ni sebab rasa kehangatan seperti malam pertama dulu. Alfalfa mengetatkan lagi tisu-tisu miss 'V' isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power.
  • menganjalkan lagi 'asset' anda ;)
  • memberi tenaga yang berterusan kepada suami & isteri. 


1001 KEBAIKAN ALFALFA COMPLEX SHAKLEE


* Menegangkan payudara
* Rawat masalah keputihan
*  Bertindak sebagai kacip fatimah wanita
* Buang angin dlm badan
* Milk booster
* Buang toksik dalam badan
* Cuci buah pinggang dan rawat kencing kotor
* Neutralkan asid dalam badan
*  Legakan sakit sendi dan belakang.
* Legakan pms
* Hilangkan kelesuan dan tekanan
 * Bagus untuk allergic dan keradangan
* Rawat asma




banyak lagi kegunaan alfalfa nih  sila  klik disini  :)


sila ambil perhatian

jika anda pesakit tiroid..anda tidak boleh mengambil suplemen alfalfa..

*saya akn sambung update entry ini slps ini :)

hubungi saya 013-9194486

Selasa, 28 Oktober 2014

TIPS MEMBANTU ECZEMA DAN GATAL - GATAL

Mungkin dah ramai yang tahu pasal eczema ini TETAPI saya yakin masih ramai juga yang tak tahu cara nak menangani masalah ini kan??


tips yang akan saya kongsikan di bawah mungkin mampu membantu anda semua dalam masalah

gegata / eczema / kulit kering & bersisik

saya sangat memahami masalah anda kerana saya dan anak - anak juga penghidap eczema 



Isnin, 27 Oktober 2014

TIPS ANAK PINTAR DAN SIHAT



KESIAN ANAK - ANAK ...SENTIASA SAKIT. BAGAIMANAKAH MEREKA AKAN MEBINA
PENGALAMAN YANG INDAH JIKA HARI MEREKA SURAM DAN TIDAK BERMAYA...

pengalaman kanak - kanak dalam membesar akan memberikan impak yang sangat hebat dalam membentuk kehidupan di masa akan datang...
saya sediakan tips untuk anak anda kekal bertenaga cergas dan sihat
INSYAALLAH..


Sebagai ibu bapa memang kita seharusnya memikirkan tentang 

anak-anak kan?

kalau ada anak yang bermasalah lagilah kita tak henti fikir betul tak?

macam mana nak bagi dia sentiasa sihat..cergas sentiasa fokus dalam pelajaran

saya juga adalah seorang ibu yang mempunyai 4 orang cahaya mata

dan anak - anak saya ada masalah eczema,asthma

semestinya setiap kali serangan datang saya tak lena tidur..

HARI HARI TERAKHIR DOUBLE PROMOSI

semakin hampir ke pengujung bulan oktober 2014

hampir tamat promosi berganda dari shaklee..

mungkin ada yang masih tak tahu

bulan oktober ini promosi MEALSHAKES & ESP



MEALSHAKES beli 3 canister dapat 4  canister

esp pulak get 6 free 1 = 7 canister

mealshakes = rm 114 ~1 bekas x 3 = rm 342 / 4 
                              
                                     = rm 85.50

anda jimat rm 28.50 untuk setiap 1 canister

jimat tak ???

PETUA KULIT LICIN & CERAH BERSERI


wah wah mardhiah cantiknye poster....
hihi,
dah beberapa hari tak update blog
kerana beberapa kesulitan 
NOW I'M BACK!!!!
bukan nak cerita pasal poster sebenarnya nih...
nak cerita pasal apakah kebaikan atau faedah yang anda dapat bila anda memilih set 
untuk kulit licin cerah & berseri 
dengan SHAKLEE  nih...

VITAMIN E :
* mengurangkan kedut  & garis halus dimuka
* tona kulit sekata
* pulihkan tekstur kulit
* mengurangkan jerawat

&
* memudarkan parut