Selasa, 20 Mei 2014

LECITHIN



Menyerap Vitamin Yang Larut Lemak - Membantu tubuh dalam menyerap Vitamin A, D, E, K yang larut lemak.

Melindungi Hati - Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak juga membantu memulihkan kesihatan hati.

Pemecah Lemak dan Kolesterol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah.  Pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.

Pelangsingan - Menghalang obesiti.  Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.



Mencantikkan Otot dan Kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik.  Mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

Memperbaiki Alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya memperbaiki alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.

Menghalang Batu Karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolesterol.  Lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

Mempertingkatkan Daya Ingatan dan Meringankan Stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

Menghalang Tekanan Darah Tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.

Memperbaiki Prostat Lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

Meringankan Sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.


~ These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.~




Tiada ulasan: