Isnin, 3 November 2014

RAHSIA ZIKIR





KENAPA SAYA SAYANG SANGAT DENGAN GRUP SHAKLEE??

kerana dulu saya adalah seorang manusia yang langsung tak pandai nak berterima kasih pada SANG PENCIPTA yang memberikan saya banyak pinjaman


kesihatan , kewangan , kebahagiaan..

bermacam - macam..

namun hadir nya mereka dalam grup 

sideline , down line , upline , master 

all..

mereka banyak bantu saya menyedarkan saya bahawa

segala apa yang dilakukan ini 

apa yang saya dapat hari ini

adalah pemberian juga pinjaman allah taala

nak menangis nak mengadu nak mengeluh 

hanyalah pada allah taala

bertasbihlah bertahmidlah bersyukurlah mudahan allah permudahkan semua urusan kita semua

Dialah kekasih yang tak akan meninggalkan kita

walau bagaimanpon keadaan kita..

buruk , kotor , busuk

anda sedih, anda lelah , anak penat ??

mengadulah pada DIA..

dan sentiasalaha ingat kan DIA walau dalam ape jua keadaan

kerana DIA lah seayaknya tempat untuk kita mengadu dan meminta pertolongan

dunia hanyalah pinjaman 

jadikan dunia sebagai jambatan untuk anda menuju ke negeri yang abadi dalam 

keadaan sentiasa diredai di kasihi 

oleh Allah,.

insyaallah..






zikir dan hati diibaratkan seperti ikan dan air..

jika tiada air maka matilah ikan

begitu juga hati

jom sama - sama tingkatkan zikir 

hidupkan sentiasa hati dengan mengingati allah 



boleh diamalkan 100x 
1000x

percayalah jika diamalkan 
sekejap sahaja bilangannya

ucapkanlah dengan penuh keinsafan..



ingin menyertai kami..

hubungi saya 

013 919 4486

semoga allah taala memberkati usaha saya untuk membantu lebih ramai lagi kawan - kawan

yang dalam masalah kesihatan juga kewangan..


insyaallah

with

Tiada ulasan: