Rabu, 26 November 2014

RAWAT JIWA



assalamualaikum semua terima kasih kerana  berkunjung ke blog saya ..

tempat dimana saya bercerita berkongsi yang insyaallah memberi manfaat kepada pembaca..

pernah tak dalam hidup..kita sekarang ni..

kita rasa mcam kosong tak tahu mana nak kejar..

rasa macam banyak peluang tapi tk tahu nak buat yang mana ..?

rasa dekat dalam keluarga tapi jauh dalam hati rasa jauh sesangat even sekalipun dengan suami kita

ade depan mata tapi masing - masing sibuk tak hiraukan hal masing masing

yang keriuhannya kerana anak - anak yang saling usik mengusik 

sebenarnya anda mungkin tertekan..

masalah kerja atau masalah yang mana hanya anda yang tahu..

back to basic

mungkin anda telah meninggalkan apa yang selama ini pegang

bangun mengadulah , bertasbih bertahmid..

insyaallah anda akan jumpa balik diri anda yang mana kosong akan terisi..

yang mana die jalan akn ada jalan keluar

Allah Taala sedang menguji sedang memberi peringatan bahawa anda telah melupakn Dia

syukur yang tak terhingga kerana kita semua dipilih diberi peringatan oleh Allah..

diberi ujian supaya kembali kepada Pemilik Yang Sebenar..




sangat - sangat suka dengar zikir nie sambil dengar sambil ikut dalam hati

rasa macam dekat sentiasa tenang ulang 10x pun tak jemu...

semoga hati - hati kita sentiasa sejuk dan damai..

kata prof muhaya 

dunia dalaman membentuk dunia luaran..

cara membentuk dunia dalaman 

insyaallah saya akan kongsikan di lain entry nanti apabila berkesempatan


anda memerlukan bantuan saya dalam memilih suplemen shaklee 

boleh hubungi saya di 

013 919 44 86 ~mar





Tiada ulasan: