Isnin, 23 Mac 2015

TAKAFUL DAN SAYA...

lama tak mengupdate blogkan ?!serius rindu gileerr time berblogging...now 

try untuk membagikan masa since sekarang dah bertambah kerja...

masa bershaklee masa bertakaful...

kenapa menambah kerja...

kerana ramai cust yang datang ke ofis  untuk renew insurans selalu bertanya tentang 

insurans diri...

so saya ambil langkah daftar untuk ambil periksa pergi belajar and now dah pon menjadi seorang ejen takaful family...

feeling...fuhh!!

makin bertambah amanah dan tanggungjawab yang digalas kerana nak nak memberikan pencerahan 

kepada ramai lagi orang-orang diluar sana tentang kepentingan takaful nih...

paling penting nak bagitahu kat sini...

saya pergi training di branch etiqa beberapa minggu yang lepas dan trainer 

bagitahu yang syarikat takaful telah membayar pampasan sebanyak 1 bilion kepada client takaful 

yang mana 90% adalah bangsa bukan melayu islam...

statistik nie pada tahun  2014 tauu

dimanakah kita ??

sedangkan islam sendiri menyarankan kita membuat simpanan untuk masa hadapan tapii kita??

malu ke bangsa lain tahu?!

KENAPA SAYA PILIH ETIQA TAKAFUL?

> BEBAS DARI GHARAR,MAISIR & RIBA
> HALAL DARI SEGI SYARAK
> BERSIH ZAKAT
> PERKONGSIAN KEUNTUNGAN'
> PRODUK BUMIPUTERA (MALAYSIA)

LAGI??

apa lagi kelebihan takaful etiqa nih..

haa kalau nk tahu kene la set temujanji...:)

banyak lagi tapi sampai sini dulu just nk say haii jee pada semua pembaca...

jom call saya 

013-919 4486 
mar

"saya diluar kawasan terengganu..
macam mana awak boleh bantu saya?"

takpee kami ade jalan just call sahaja.. :)

Image result for etiqa takaful png


Image result for etiqa takaful png







Tiada ulasan: