Isnin, 27 Oktober 2014

HARI HARI TERAKHIR DOUBLE PROMOSI

semakin hampir ke pengujung bulan oktober 2014

hampir tamat promosi berganda dari shaklee..

mungkin ada yang masih tak tahu

bulan oktober ini promosi MEALSHAKES & ESP



MEALSHAKES beli 3 canister dapat 4  canister

esp pulak get 6 free 1 = 7 canister

mealshakes = rm 114 ~1 bekas x 3 = rm 342 / 4 
                              
                                     = rm 85.50

anda jimat rm 28.50 untuk setiap 1 canister

jimat tak ???

jika anda membuat pilihan untuk kongsi beli set promo nie

boleh tak anda semua bayangkan berapakah penjimatan yang 

anda semua dapat???!!

PENJIMATAN BERGANDA GANDA INI HANYA SAH

UNTUK BEBERAPA HARI SAHAJA LAGI...


CEPAT BORONG SEMUA!!!

JANGAN LUPA HUBUNGI SAYA  

013-9194486





ESP = rm 150 x 6 = rm 900 / 7

= rm 128

anda jimat rm 22 untuk setiap canister






mealshakes dan esp adalah best seller





jika anda semua memerlukan bantuan saya 

sila hubungi saya di




TAHU TAK kesihatan yang baik bermula dari pemakanan yang sihat ..

sejujurnya saya tak mampu nak menyediakan pemakanan yang bercorak seperti dibawah




nampak tak apa yang sepatutnya dimakan paling sedikit??

saya tak mampu sebab itu saya menyediakan  suplemen ini untuk melengkapkan 

makanan harian kami satu keluarga


seandainya ia mampu mengurangkan kos hospital kenapa saya tidak ambil??


anda pula bagaimana??


bersetuju dengan saya??

ANDA WAJIB MEMBUAT PILIHAN !!!


dengan harga yang sangat berpatutan  MEALSHAKES DAN ESP adalah pilihan kami sekeluarga 




buat pilihan yang tepat sekarang !!!

sementara masa masih adaa  !!!



DISCLAIMER:

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




Tiada ulasan: