Isnin, 27 Oktober 2014

TIPS ANAK PINTAR DAN SIHAT



KESIAN ANAK - ANAK ...SENTIASA SAKIT. BAGAIMANAKAH MEREKA AKAN MEBINA
PENGALAMAN YANG INDAH JIKA HARI MEREKA SURAM DAN TIDAK BERMAYA...

pengalaman kanak - kanak dalam membesar akan memberikan impak yang sangat hebat dalam membentuk kehidupan di masa akan datang...
saya sediakan tips untuk anak anda kekal bertenaga cergas dan sihat
INSYAALLAH..


Sebagai ibu bapa memang kita seharusnya memikirkan tentang 

anak-anak kan?

kalau ada anak yang bermasalah lagilah kita tak henti fikir betul tak?

macam mana nak bagi dia sentiasa sihat..cergas sentiasa fokus dalam pelajaran

saya juga adalah seorang ibu yang mempunyai 4 orang cahaya mata

dan anak - anak saya ada masalah eczema,asthma

semestinya setiap kali serangan datang saya tak lena tidur..




memang saya dan suami akan bergilir bangun tengok keadaan anak-anak..

dan saya yakin anda semua juga ibu bapa yang prihatinkan??

alhamdulillah selepas anak saya amalkan suplemen dari shaklee ini

keadaan kesihatan makin baik

berat badan makin bertambah

makin berselera makan

dalam masa 3 bulan baru nie dapat serangan



perkembangan kesihatan anak - anak saya  bila diserang penyakit 

mudah  sembuh, sakit tak larat

alhamdulillah  saya berikhtiar dan 

allah taala 
yang memberikan penyembuhannya  :)





LECITHIN >>  * MEMBANTU MENGUATKAN DAYA INGATAN

* LEBIH FOKUS

OMEGA GUARD >> MENINGKATKAN KECERDASAN OTAK

B-COMPLEX >> MENINGKATKAN KONSENTRASI & SISTEM PERTAHANAN

BADAN ( ANTI-STRESS )

CHEWABLE VIT C >> MENGUATKAN TULANG,GIGI & GUSI,MENINGKATKAN SISTEM

IMUN TUBUH

MEALSHAKES >> PERKEMBANGAN MINDA , SARAPAN YANG BERKHASIAT




PASTIKAN ANDA ADALAH SALAH SEORANG IBU BAPA 

YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN 

&

KECERGASAN

ANAK - ANAK 

Image result for thumbs up smiley face

anak - anak adalah anugerah Allah taala...
merekalah anak - anak syurga yang wajib diasuh & dididik sebaik - baik nya


TESTIMONI..






ingin juga saya share disini pertanyaan customer yang dah menggunakan mealshakes 

tapi tiada tindak balas..

okay..

anda semua harus faham bahawa suplemen bukan merawat tapi mencegah/membantu

seandainya anda minum satu kali dan mengharapkan ia terus berkesan 

saya fikir guna suplemen brand lain pun tak akan berjaya kerana ia memerlukan

anda konsisten dalam usaha anda

seperti saya yang sudah merasai pengalaman dalam bershaklee

mealshakes tidak bertindak terus ke atas auni dalam membantu masalah  asthma

auni

saya melihat perubahan auni dalam masalah selesema batuk dan selera makan..

selepas beberapa lama barulah saya perasan yang asthma auni tak lagi kerap menyerang...

saya ada sediakan link tentang testimoni auni...



DISCLAIMER:

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan: