Isnin, 3 November 2014

INFUSION DRINK ( cara mudah turunkan berat badan dan dapatkan tenaga )

bacalah entry nie anda pun teruja untuk mencubanya...

APE MAKNANYA INFUSION DRINK NIH?

saya tak dapat memberikan jawapan yang tepat kerana resepi 

ini saya dapat dari doktor klinik wan fazidah

terengganu

mungkin readers dari terengganu boleh dapatkan kepastian 

dari doktor sendiri..

saya panggil dia kak dah sahaja :)

satu hari ni saya gi klinik bawak 

kakak ipar yang anak die sakit perut muntah dan berak

jugak anak sedara dan anak saya sendiri yang time tue nak neb

time jumpa doktor kakak ipar saya sendiri nak cek jugak sebab 

ade rasa macam nak lelah..

rentetan dari tue

doc nih suh amalkan minuman infusion nih...

kata die boleh detokskan tubuh jugak 

ada doc dari us buat jurnal rasanya...

try la cari infusion drink..

dan dia bagikan resepi di bawah nie..

2 - 2.5 liter air kosong

1 biji lemon

1 biji epal

1 biji timun batang

1/3 cawan mint/pudina

2 inci halia

rendam 2-3 jam

minum..

sedap ..

nanti saya upload gambar yang saya buat ye

di bawah hasil dr pencarian saya di google

saya ada bertanya pasal nak turunkan berat

kata doc sangat bagus  dan untuk turunkan kolesterol pon boleh..









Apple Cinnamon Water

I have been very ill for several years but 2years ago I had surgery and became septic. After 17 surgeries, I have very strict physical restrictions so my normal methods of weight loss are impossible. After coming across this site, I decided to give it a try. Couldn’t hurt.I did the.lemon, strawberry mint detox and kept a close eye on my caloric intake and by the next day, not only did I feel refreshed, but I had so much more energy! I have lost 5 pounds in one week and feel so much healthier and happier. Thank you so much for opening up anew door. -see more ;)


refresh,energy and lost kg!!



saya pasti ramai yang tak tahu pasal infusion drink nie...

selain dari amalkan suplimen infusion drink ininjugak akan jadi minuman kegemaran saya jugak

nak ank ade pelbagai resepi untuk dicuba..

lemon , strawbery and mint 

pasti best!!


013 919 44 86 
mar 
:)

Tiada ulasan: