Rabu, 3 Disember 2014

SET SKINCARE SHAKLEE






Alhamdulillah semalam  ayah shaklee dah cod barang tengahari tuh  terus start  pakai ..

fuh

syok tak hengat dunia .. :)

sedapnyee lembut jee bau pon harum patutlah tahan lama pekat sangat..

guna sikit pon dah oke..

tengok lepas seminggu nie jadi macam mana kulit  ku nih..

di entry yang lepas saya ade cerita pasal set nih saya silap

toner jee saya ambil yang hydrating

pencuci dan pelembap saya ambil puryfying..

nanti entry yang akan datang saya akan  share dengan anda apa

produk shaklee yang saya guna oke




jom baca review tentang set skin care shaklee enfuselle puryfying nih..






Gel berbusa bertindak lembut untuk menyingkirkan bahan cemar, mekap dan minyak berlebihan daripada kulit anda.
# Bahan-bahan khas serta penambahan Vitamin E menyegar dan melembutkan kulit

# Mencerahkan tona kulit 
# pH yang seimbang
                                                           # Hipoalergenik


                                                   Purifying Toner merangsang dan menyegarkan kulit, serta menyediakannya untuk rawatan Enfuselle.

# Terbukti secara klinikal

# Meneutralkan kemudaratan kulit akibat tindak balas dengan besi dalam air paip
# pH yang seimbang
# Menyegarkan dan menghaluskan kulit dengan ekstraklikoris, ginseng dan witch hazel
# Meminimumkan saiz liang-liang kulit
# Membantu mengawal kilauan minyak
# Hipoalergenik
  


Formula Ringkas untuk Menyubur dan Melembapkan Kulit
Formula yang ringkas, tidak berminyak dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada wajah bertindak dengan membekalkan kelembapan segera yang kulit anda perlukan bagi menjadikan wajah kelihatan halus serta tidak berkilat.

Terbukti secara klinikal:

->    146% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
->    268% pengurangan garis-garis halus dalam masa 28 hari
->    173% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa 28 hari
->    Membantu mengembalikan keseimbangan minyak pada kulit
->    Hipoalergenik


yang nie adalah review saya tentang produk yang saya pakai ...

anda semua boleh pluskan dengan vitamin c sustained release + vitamin e + b compleks untuk 

mendapat hasil yang terbaik insyaallah

bekerja dari dalam dan luar...

sementara sekarang shaklee promotion vit c dan vit b

nielah mase nya anda yang mempunyai masalah kulit malakukan perubahan

 







bagaimanakah rupanya set kecantikan shaklee dalaman?





ini adalah set asas.. anda boleh tambahkan 






ingin dapatkan set ini ??

hubungi mar ~ 013 - 919 44 86

cod :- bandar kuala terengganu,manir,tok jiring & gong badak

kurier ke seluruh negeri

anda akan dapatkan hadiah terbaeek dari  saya dengan pengambilan satu set vitamin

pm/whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan




Tiada ulasan: