Sabtu, 16 Ogos 2014

SAYA TAKSUB SHAKLEE??

 bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum w. b.t

semoga hari ini lebih baik dari hari semalam dan semoga anda semua dipermudahkan semua urusan hari ini dan seterusnya...terpanggil saya untuk menulis entry ini selepas blog ini menjadi viral dan ramai yang mengecam selepas membaca blog ini...

sebelum ini saya pernah menulis sedikit catatan yang yang di link kan ke


Saya tidak taksub dengan Shaklee – kerana saya tahu Shaklee tidak sempurna, dan produk lain juga tidak kurang bagusnya.
Saya tidak menangguk di air keruh – kerana amalan ini belum terbukti membawa kejayaan, malah menimbulkan kebencian dalam sesebuah masyarakat baca lebih lanjut sila klik
saya bukan tidak mahu menulis entry mengikut tulisan dan terjemahan saya sendiri tapi bagi saya tiada hasilnya...yang paling penting sya nk berjaya dan saya hanya perlu tiruvasi apa yang leader saya buat untuk menjadi berjaya seperti mereka...
dalam ulasan link yang ke 3 ada banyak penjelasan dan bagi saya semua itu cukup mudah untuk difahami atau dihadam oleh sesiapa saja sekiranya org itu tidak menggunakan emosi ketika membaca...
apa-apapun keputusan di tangan anda saya hanya membantu untuk menyampaikan...
tapi disaat anda sudah mula faham saya bimbang dimasa itu saya dan ahli-ahli yang lain dah grow dlm shaklee kerana kami tidak mengikut emosi ketika bertindak...selagi shaklee tidak menyokong  israel,selagi shaklee halal kenapa saya perlu berhentikan penggunaannya??kenapa saya perlu berhenti sebarkan kebaikannya...sedangkan ramai sangat-sangat rakyat malaysia yang masih perlukan bantuan,ramai lagi rakyat malaysia yang dihimpit masaalah kegemukan...kurang keyakinan diri...mengalami masaalah darah tinggi sehingga sukar untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslim...
pada saat sekarang nih walaupun isu shaklee dihebohkan orang sana-sini ramai lagi customer yang sibuk menelefon untuk mengetahui tentang produk,berminat jadi ahli untuk makan sendiri,berminat untuk menjana pendapatan dengan shaklee kerana tertarik ingin bersama kami semua untuk trip ke italy 100% tajaan shaklee..tertarik dengan mlm shaklee kerana patuh syariah..
apakah anda di pihak mereka yang masih lg negatif @ atau anda sudah transform...???
jika anda sudah transform...ingin bersama saya berjaya dunia & akhirat...sila hubungi saya...
saya akan bantu anda dn kita semua akan bantu lebih ramai lagi rakyat malaysia...bertambah sihat dengan pengambilan makanan tambahan shaklee dan bertambah rezeki kita untuk berinfaq pada mangsa-mangsa kekejaman zionis...
JOM BERSAMA SAYA KITA BANTU RAMAI LAGI ORANG MISKIN,KURANG UPAYA DENGAN BONUS YANG SHAKLEE berikan...
ingin tahu,
sila hubungi mardhiah : 013-9194486




.


Tiada ulasan: