Khamis, 7 Ogos 2014

TESTIMONI SLIM

bismillahirrahmanirahim...

ramai yang dok bertanya saya kenapa shaklee lambat sangt berkesan tak ada testimoni ke??

sini saya sertakan testimoni...












suka saya nak sebut kat sini shaklee mempunyai pelbagai set dari bajet sehingga full set...
pilihan ditangan anda...lambat atau cepat bergantung pada tubuh badan masing -masing...paling penting dia bertindak secara semulajadi dan selamat...
pada pendapat saya tubuh badan kita memerlukan setiap hari suplement sama seperti kita makan nasi disebabkan keadaan dunia sekarang yang kotor & tercemar...
selagi pilhan kita betul insyaallah keadaan kesihatan kita akan tambah membaik...satu lagi istiqamah dalam melakukan sesuatu hal...set slim shaklee hanyalah membantu jika anda ingin turun berat badan tapi anda melantak nasi sampai 4 pinggan makan lah apa saja sekalipon memang tak akan berhasil...kurus untuk jangka masa yang panjang bukan terpaksa bergantung pada sesuatu untuk kekalkan berat...saya juga sama seperti anda...hadapi masaalah berat badan tapi saya istiqamah & bersabar saya yakin dengan produk ini & kebergantungan saya pada allah dia sedang menguji saya & saya akan tetap usaha

anda ingin jadi macam saya??
013-9194486
come & talk with me...


Tiada ulasan: