Sabtu, 20 September 2014

TESTIMONI SET ECZEMA SHAKLEE

assalamualaikum..w.b.t

petang sabtu yang begitu harmoni..

ku ambil peluang untuk update testimoni dari diri sendiri

sebenarnya saya,anak sulung,yang ke 2 dan keempat

ade eczema..

anak yang ke-3 ade resdung..

kulit anak sulung dan yang ke - 2 dah nampak makin okay..

tinggal yang siibu dan auni..anak yang ke-4 

jee yang masih dalam proses pembaikan..

hehe.. :)

yang siibu..saya laa tak boleh bergantung suplemen  pada satu je...

sebab..

kita makin berumur makin banyak yang hilang..

vitamin...

makin hilang seiring dengan usia dan setiap kali mengandung dan melahirkan ..

haih dah merepek daa..

entry nie..untuk anak sebenarnya...

okay auni ade lelah dan eczema..

lelah sejak dari usia beberapa bulan ari tuh..

sekarang daa 2 tahun setengah..

dan saat sy sedang menulis entry nih..

dah 3 minggu auni tak kene gie hospital..

sebelum2x nih..

setiap 2 minggu sekali memang kene gie sedut kat hospital..

doc dah bekalkan auni pump sebenarnye..

tapi ade masenye..pump tak mampu bantu dia..

ubat lelah auni

mengenai..eczema dalam tahun nie gak baru nampak naik...

cam kulit kering gitue..

dan biasalah bila kering memang nak menggarulaa..

gatal!!

selain tue..auni duk kat taska sebab ibu bekerja..

adatlaa dok kat taska kan..

anak - anak cepat  berjangkit selesema , batuk

tambahan lagi auni ade lelah..

doc kate antibodi dia lemah..

sebenarnya tak boleh dok kat taska tapi..

saya daa tak ade jalan lain lagi..

selepas saya try shaklee set slim diet..

saya tergerak nak beli mealshakes nih pada auni..

nak tengok macam  mana hasil die..

pernah dah belikan vitamin yang lain tapi..

tak ada perkembangan 

saya start bagi auni mealshakes + herbal blend

dalam bulan 5 atau 6 ari tuh..

dalam 3 bulan baru abiss..

hanya untuk auni je..

 1 sudu  x 1 hari..

senyum jeee

duta set eczema kanak - kanak :)


kengkadang buat gak untuk ank - ank yang lain..
( banyak lupe..kalau buat koko tambah 1 sudu besar mealshakes )

pengunaan die lebih kurang 1 bulan - 2 bulan kalau

2 @ 3 orang..

okay..berbalik kisah auni tadi.. sebab 

auni yang gune setiap hari..

minggu lepas 

eczema makin teruk..

doc pernah cakap yang pesakit eczema tak boleh pakai sabun sebab ade bahan kimia..

yang boleh menyebabkan kulit makin kering..

dirumah memang dah tak pakai sabun..

fikir punye fikir rupanya..

dekat taska..

lepas cakap kat cikgu suruh stopkan penggunaan sabun pada auni baru laa nampak okay..

Dan sejak kes tuh saya start penggunaan basic H

memang sedap rupanya basic H nih..

sesiapa yang guna memang tahu..

sebab basic H ibarat firstaid..

wajib ade pada setiap rumah tau !! :)




saya ade kongsikan manfaat tentang basic H disini

sila klik untuk lebih info :)



jika anda ade mempunyai masalah seperti kami..

ingin berubah..

boleh pm saya..

saya sedia membantu anda semua..

keluar dari kemelut kesihatan


* kesihatan yang baik adalah satu anugerah yang tak ternilai..


013-9194486

mardhiah



Tiada ulasan: