Selasa, 1 Julai 2014

KEAHLIAN SHAKLEE BERSAMA SAYA

salam warga  blogger sekalian semoga  ramadhan kali ini  lebih baik dari tahun tahun  yang lepas...semoga kite semua sentiasa dalam limpahan kasih sayang allah sentiasa...

jom layan video nie kejap semoga hati-hati kita semua  sentiasa tenang & lapang ...





hari nie..saya nak bercerita skit pasal keahlian shaklee...

apa kelebihan jika anda mendaftar sebagai ahli shaklee & apa kelebihan jika anda sertai shaklee dengan team saya...

anda daftar ahli shaklee...

} pembelian produk yang sangat menguntungkan...20-30% kurang dr harga runcit
} menikmati manfaat produk & insyaallah kesihatan menjadi lebih baik
} menggunakan produk sambil menikmati pulangan rebate cash dengan belian tertentu
} peluang menjana pendapatan sampingan & menikmati pelan pemasaran yang hebat
} berpeluang mengikuti program-program anjuran shaklee

jika anda  AKTIF...

} ANDA BERPELUANG  MENIKMATI PELBAGAI BONUS  SEPERTI BONUS JUALAN ,BONUS KERETA, BONUS KEPIMPINAN , INSENTIF KOORDINATOR &  BERPELUANG MENIKMATI  PERCUTIAN BERTARAF 7 BINTANG DI DALAM @ DI LUAR NEGARA

best kan SHAKLEE nie...anda dah berusaha...anda dah berjaya...anda dapat semua yang SHAKLEE  janjikan...

faedah jika anda join shaklee bersama team saya...

# BERPELUANG MENYERTAI GROUP TERTUTUP DI BAWAH "JUTAWAN SHAKLEE" YANG SENTIASA PENUH DENGAN MOTIVASI.PERKONGSIAN PENGALAMAN,SERTA PENERANGAN  TENTANG PRODUK & PELAN PEMASARAN

berpeluang mendapat coaching dr master2 ternama yang hebat2 dlm shaklee yang telah terbukti mendapat income besar dalam shaklee
berpeluang menyertai bengkel2 produk,marketing strategi & seminar jana kuasa yang dikelolakan oleh grup tertutup kami
follow up yang berterusan dr saya yang tidak akan anda dpt dari MLM yang lain...

apakah yang saya patut buat jika ingin menyertai group ini ?

ada 2 cara untuk anda menyertai kami..anda boleh pilih salah satu...

> membayar yuran keahlian sebanyak rm 75(rm65 untuk kit shaklee + rm10 postage)
>beli barangan shaklee berharga lebih kurang rm680 (200uv)& mendapat keahlian percuma


bagaimana dengan teknik pemasaran yang boleh saya guna??

>offline & online..mengikut keselesaan anda
>coaching untuk kedua2 teknik pemasaran disediakan dari group kami

ANDA BERMINAT??

boleh SMS saya segera di 013-9194486
taip 'saya minat join shaklee'

TIPS MEMILIH BISNES MLM


*pastikan produk yg halal dan berkualiti, tiada kesan sampingan dan mempunyai ujian klinikal (shaklee adalah slamat berkesan dan mesra alam dan mempunyai sijil halal)
*background syarikat yg stabil dan kukuh (shaklee sudah 56 tahun di dunia, dan 20 tahun di Malaysia)
*pilih support group yg betul (saya adalah dari susur galur Jutawan shaklee yg mempunyai group support tersendiri, yg sgt mengutamakan knowlegde and skill sharing, juga menyediakan pemantauan on performance anda. Kami juga menekankan konsep mudahnya menjemput rezeki)

saya disini...
saya(DIST)--->mentor saya (key coordinator Rashidah Juhari)--->Master NurZahirah--->Master Nur Laila --->Master Cery














Tiada ulasan: