Ahad, 19 Oktober 2014

MAKANAN PEMBAKAR LEMAK



salam semua...

disini saya kompile kan beberapa jenis makanan yang membakar lemak dalam badan anda hasil darp pembacaan saya di beberapa laman web insyaallah mampu membantu anda jika dilakukan secara konsisten...

Tidak lupa juga jika anda perlukan bimbingan saya dalm menurunkan berat badan dengan suplemen SHAKLEE boleh hubungi saya di ~ 013-9194486 > MAR

saya sedia membantu anda tanpa sebarang bayaran...  :)


jom layan and praktikkan dalam pemakanan seharian kita disamping suplemen yang semulajadi, selamat & berkesan untuk pelbagai masalah anda insyaallah..





TEH HIJAU - Tukar kopi anda dengan teh hijau setiap petang untuk rasa segar semula. Teh hijau meningkatkan hormon thyroxine dan metabolisme meningkat dalam beberapa jam selepas itu.


anizyn




HALIA - SEJAK zaman berzaman, halia sering digunakan untuk melegakan rasa loya, masalah sukar penghadaman, arthritis, melegakan masalah kekejangan perut dan membantu melancarkan peredaran darah.

Halia juga dapat meningkatkan metabolisme dan membakar kalori kerana sel tubuh harus mengeluarkan tenaga ekstra hingga 20 peratus untuk mengolahnya. Khasiat lain halia ialah meningkatkan suhu tubuh hingga merangsang mekanisme pembakaran lemak dalam tubuh.

Selain dalam masakan dan minuman, halia juga banyak digunakan dalam perubatan tradisional yang menggunakan campuran herba. Sehingga kini ada 30 hingga 40 spesies halia yang direkodkan digunakan dalam perubatan tradisional.

Bagi yang ingin menurunkan berat badan, bolehlah mencuba mengamalkan petua ini. Kisar tiga inci halia dengan setengah cawan air. Tapis dan perah sebiji limau dan sedikit gula. Amalkan meminumnya sebelum tidur.

my berita

Minuman kurma dan pisang 
Campurkan kurma dan pisang dengan cara diblender, tambahkan secangkir susu almond dan sedikit kayu manis. Semua bahan-bahan ini memiliki rahasia tersendiri untuk mempercepat metabolisme dan melawan rasa lapar.



Kayu manis dan madu
Dalam satu gelas air tambahkan sesendok madu dan setengah sendok makan kayu manis. Jangan tambahkan madu dan kayu manis dalam air panas atau hangat, pakailah air dingin untuk menghindari kehilangan nutrisi. 





Madu dan jeruk nipis(limau nipis)

Ambil segelas air, tambahkan madu sebanyak satu sendok makan penuh dan peraslah satu jeruk nipis ke dalam air. Jeruk nipis dan madu adalah dua bahan yang populer  yang mempercepat metabolisme.



http://infokesehatanakurat.blogspot.com/


 Oat : Oat roulette french roulette adalah sejenis bijirin, bukan sahaja rasanya yang hebat tetapi juga mengurangkan rasa lapar. Ianya mengandungi serat yang membantu dan menstabilkan tahap kolesterol dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

Madu : Madu adalah salah satu yang terbaik untuk membakar lemak. Tambah madu dalam air suam dan mengambil setiap hari pada awal pagi .

zaryl


Buahan seperti : buah delima,epal,pear,lemon merupakan buahn berserat tinggi.Ia melepaskan enzim tertentuyang membantu dalam memecah protein memperlambat proses pencernaa.membuat anda merasa kenyang untuk tempoh yang lama dan makan berlebihan


                                          




selain suplemen shaklee saya turut mengambil pemakanan yang di atas...  kesihatan dalaman akn menyerlah kecantikan semulajadi  diluar dengan pengambilan makanan yang berkhasiat...

tanpa perlu bergantung pada make up dan suntikan botox kulit saya tetap kelihatan cantik... :)
# feel perasan  :p



Tiada ulasan: