Selasa, 26 Ogos 2014

TAWARAN HEBAT !!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...


assalamualaikum...

hari ni rasa cam nak buat competition laa...
*mood teruja untuk coaching ) 


saya  mencari 8 orang yang sedang dalam masalah kegemukan dan sedang berjuang untuk menurunkan berat badan...
saya akan bantu anda dengan cara anda membeli set slim  basic beserta GLA COMPLEX & saya ada hadiah misteri untuk pembelian set slim ini +free coaching + free postage kemudian saya akan add di grup whatsapp dan saya akan monitor selama 1 bulan untuk pertandingan ini...saya akan kongsikan juga dengan anda semua tips kecantikan yang lain...saya sangat teruja untuk berkongsi dengan anda pengalaman diet bersama suplemen yang sihat , semulajadi & berkesan nih...

certain produk dalam set nie akan bertahan lebih dari 1 bulan...sangat jimat dan dari pertandingan ini banyk keuntungan yang anda dapat...

pertandingan akan bermula selepas selesai sesi saringan
saya perlukan peserta yang sangat dedikasi yang 
yang sanggup berkorban mampu konsisten dengan apa yang akan saya akan ajarkan


jika anda berminat 
boleh hubungi saya di 013-9194486 
untuk  sebarang pertanyaan 


ini adalah syarat kelayakan


 HADIAH UNTUK PESERTA YANG MENANG ADALAH  MISTERI..

semoga dengan pertandingan ini mampu menambahkan lagi silaturrahim antara kita juga memperkenalkan produk shaklee kepada ramai lagi rakyat malaysia ..saya juga ingin anda semua dapatkan kesihatan yang baik dan keluar dari masalah anda sekarang..:)













ANTARA TESTIMONI SET DIET YANG TELAH BERJAYA







semoga Allah taala bagi kemudahan pada saya juga pd anda semua untuk mencapai misi menurunkan berat badan dengan sihat & semulajadi




~sharing is loving~
SV TO BE
mardhiahzulkifli
013-9194486




Tiada ulasan: